Undervisere på Content Management | IAA Uddannelserne

Undervisere på

Content Management

Kirsten Dinesen

Fagleder for Content Management og Direktør, Frontpage PR & Kommunikation

Kirsten Dinesen er fagleder for IAA Diploma Content Management. Hun er kendt som direktør for PR- og kommunikationsbureauet, Frontpage, og for dets arbejde med omnichannel kampagner. Kirsten er desuden kendt som forfatter til en lang række artikler og bøger om kommunikation og markedsføring. Hun er cand.phil i litteratur og medier.

Astrid Haug

Digital rådgiver og forfatter

Astrid er digital rådgiver og forfatter til flere bøger om sociale medier og digital transformation. Astrid har tidligere arbejdet i amerikansk politik, Kulturministeriet, i Københavns Kommune, på Christiansborg samt på Berlingske. Hun har i dag sin egen rådgivningsvirksomhed og er med i flere bestyrelser.

Steffen Nyholt Petersen

Digital Director, Mindshare

Steffen arbejder med alle former for digital markedsføring, med særlig fokus på den betalte del. Sidder til dagligt med planlægningen af aktiviteter som RTB, affiliate, search, mediepartnerskaber etc. Han har tidligere erfaringer fra mediebureauet OMD og IBM Marketing.

Lotte Hansen

CEO, Hansen & Ersbøll Agenda

Lotte Hansen er cand.scient.pol. og journalist, hun er desuden bestyrelsesformand i Golden Days. Hun stiftede i 2010 Hansen Agenda, som i maj 2017 blev til Hansen & Ersbøll Agenda med Charlotte Ersbøll. Virksomheden arbejder udelukkende med verdensmål og aktivering og mobilisering omkring dem. Med udgangspunkt i et begrebet ”Aktivistisk Branding” har Lotte udviklet forskelliger event og aktiveringskoncepter blandt i forbindelse med top møder (Women Deliver og P4G) men også til mindre events og konferencer eller åbninger.

Simon From-Poulsen

Konsulent, Frontpage PR & Kommunikation

Simon From-Poulsen har en dybdegående viden om og erfaring med, hvordan man kan forankre kommunikation i kundens forretningsmål. Han har stor erfaring med de fleste marketingdiscipliner herunder leadgenerering og content marketing. Simon From-Poulsen er specialist i digital strategi og eksekvering.

Heidi Lindbjerg

Advokat, Kromann Reumert

Som advokat hos Kromann Reumert rådgiver Heidi Lindbjerg om alle juridiske aspekter inden for markedsføring og forbrugerrettigheder. Heidi rådgiver også om design- og varemærkerettigheder, produktefterligninger og forretningshemmeligheder.

Camilla Munch

Strategisk planner, Kindly

Camilla Munch har arbejdet som strategisk planner på bureauer de sidste 18 år på blandt andet Kindly, Republica, DDB og Halbye Kaag. Hun har tidligere være kontaktchef hos Sunrise. Camilla Munch har gennem sit arbejdsliv fordybet sig i mange, meget forskellige målgrupper. Hun har en forkærlighed for at udvikle indsigtsbaseret strategi og benytter ofte kvalitative tilgange til at opsøge denne indsigt.

Trine Buus

Managing Partner og co-founder Prettysocial Media

Trine er specialist i digitale markedsføringsprocesser og branded content. Med 20 års erfaring fra kommunikations- og reklamebranchen på bureauer som Havas, ad pepper media og senest medstifter af Prettysocial Media er hun veletableret i udvikling og eksvering af digitale marketingstrategier. Tidligere bosat i London og ansvarlig for internationale kunder samt stiftende medlem og Chair of IAB UK Lead Generation Council.Underviser på Københavns Universitet / Film- og Medievidenskab som gæstelærer samt på IAA som underviser på Digital Excellence i sociale medier og content-marketing.

Morten Gjøl

Stifter og ejer, Gjøl Consulting

Morten har siden 1990erne været ansat i store danske og internationale virksomheder som udviklings- og marketingchef, brandmanager og marketingdirektør, indtil han i 2010 blev selvstændig og stiftede Gjøl Consulting. I dag rådgiver Morten mange forskellige virksomheder og institutioner inden for sine spidskompetenceområder: forretningsudvikling, strategi og effekt, kulturforandring og branding.

Mikkel Christian Larsen

Chief Transformation Officer/CTO Mediacom/GroupM

Mikkel har arbejdet 20 år med marketing og media-rådgivning på tværs af kategorier med særlig interesse for kombinationen af data, økonometri og kreativitet. Han er pt. chef for IAA Danmark og tidligere business partner i Mindshare Danmark og Client Service Director i Data Intelligence.

Joakim Ditlev

Owner, Content Marketing DK & Co-Founder messbar

Joakim har seks års praktisk erfaring med content marketing. Han er international foredragsholder, medforfatter til den første danske bog på området og blogger selv aktivt om fænomenet på www.contentmarketing.dk.

Tomas Gorrissen

Direktør for Responsive

Tomas arbejder med direct marketing, dialog og kundeloyalitet. Han er uddannet cand.merc, IAA. Har tidligere været ansat i DDB gruppen, Topdanmark, Tryg, Lån&Spar samt Nordea. Han er desuden taler ved marketingkonferencen DMA (Direct MarketingAssociation)

Jens Hansen

Direktør og partner i Aros Kommunikation

Jens er uddannet cand.oecon og har bl.a. arbejdet med Kræftens Bekæmpelse, DSB S-tog, egetæpper a/s, Danske Slagterier, Merrild Kaffe A/S, Roche A/S, Aller Annoncer Center, Handelsskolerne i Danmark og MT Højgaard A/S. Jens Hansen er desuden censor på de erhvervsøkonomiske uddannelser. 

Katrine Grønsund

Digital Manager hos Digital Works

Katrine er kommunikationsuddannet fra CBS med speciale i digitale medier. Hun har erhvervserfaring fra Nykredit og arbejder til dagligt med content på tværs af de digitale kanaler – herunder nyhedsbreve og SoMe.

Please reload