Undervisere på Marketing Management | IAA Uddannelserne

Undervisere på Marketing Management

Jes Rørbech

Fagleder for Marketing Management & Adm. direktør, MOMENTO consulting a/s.

Jes er tidligere Director Strategy & Deployment hos Valtech A/S, direktør i AHEAD, Danmark, Customer Relationship Management i LEGO Gruppen, Europa. Jes er pt Managing Partner hos MOMENTO consulting og ekstern lektor ved CBS, hvor han underviser i en række marketingfag. Han er specialiseret i rådgivning om marketingeldelse og effektiv marketing management. 

Rasmus Hejl Agesen

Cand.psych (KU), HR Partner & Manager - HR, Kommunikation og Træning hos Novo Nordisk.

Rasmus er tidligere rådgiver hos Møller & Company og har sin marketingbaggrund fra Millward Brown Denmark. Han har erfaring med forretningsbaseret lederudvikling, forandringsprocesser, performance management, engagement, kulturledelse og strategiimplementering i virksomheder som Novo Nordisk, Codan, Dong Energy, Diageo, NETS, Astellas Pharma m.fl.

Mie Krog

Stifter af Vimavima

Mie Krog er professionelt bestyrelsesmedlem i et bredt udsnit af store og mellemstore danske virksomheder og driver konsulentvirksomheden Vimavima. Hun kommer fra en stilling som Marketing og Kommercieldirektør i JYSK koncernen, hvor hun både har drevet udvikling af nye markeder, koncepter, brands, e-handel, butiksnet og lignende. Mie har arbejdet indgående med branding og Marketing Automation/digitalisering – både det strategiske og taktiske niveau.

Astrid Haug

Digital forfatter og rådgiver

Astrid er digital rådgiver og forfatter til flere bøger om sociale medier og digital transformation. Astrid har tidligere arbejdet i amerikansk politik, Kulturministeriet, i Københavns Kommune, på Christiansborg samt på Berlingske. Hun har i dag sin egen rådgivningsvirksomhed og er med i flere bestyrelser.

Birgitte Mabeck

Vice President Field Marketing, Nilfisk A/S

Birgitte Mabeck har mere end 20 års ledelseserfaring med international marketing i virksomheder og organisationer som e.g. Nilfisk, SAP, Thrane og Thrane og Røde Kors. Hun har erfaring med alle aspekter af markedsføring inden for både B-t-B, B-t-C og NGO-verdenen. Hendes uddannelse har hun taget i London, MSc. International Marketing and Economics, og hun deltog på IAA Uddannelserne i 2003. 

Kim Blandfort Christensen

Selvstændig konsulent og partner, BOOST22 Aps.

Kim er tidligere CMO i AP Pension, NNIT og Nordania Leasing. Han har mere end 20 års erfaring inden for ledelse, strategi, kundeorientering, marketing og digital transformation. Han arbejder nu som selvstændig konsulent og som co-founder og partner i en start up inden for online spil. Kim er uddannet cand.merc. fra CBS og IAA Diploma..

Mie Levi Fenger

Principal Strategy Lead hos SimCorp

Mie Levi Fenger er Principal Strategy Lead i SimCorp, hvor hun arbejder med change management og transformation, og hun har ligeledes tidligere arbejdet 6 år med forandringsledelse i Grundfos. Som Global ansvarlig for et af de største transformationsinitiativer i Grundfos i nyere tid, skabte hun bundlinjeresultater samt transformeret organisationens mind-set til at blive mere innovativt og omkostningsbevidst. I alt involverede initiativet 2.500 interessenter på tværs af hele værdikæden, og indbragte under hendes ledelse godt 700 millioner DKK.

Birgit Winkel

Marketingchef i Magasin

Birgit er tidligere Head of Shops hos online virksomheden Trendsales Aps. Hun har desuden en baggrund som marketingdirektør hos TDC Erhverv, salgs- og marketingdirektør hos Citi Group og Business unit manager hos Post Danmark. Birgit har arbejdet professionelt med online i ca. 10 år.

Ken H. Andersen

Head of fundraising, members og marketing, Kræftens Bekæmpelse

Ken har mange års erfaring med toplederansvar i førende multinationale virksomheder som f.eks. Telia, TDC, Cadbury-Schweppes Kraft, Carlsberg, IBM, Colgate-Palmolive og Bacardi-Martini. Han har stort erfarings-grundlag inden for salg og marketing, e-commerce, produktudvikling, forretningsudvikling, generel ledelse og personale. 

Jacob Mortensen

Marketing Manager DESIGNA

Jacob har ansvar for alle DESIGNAS marketingaktiviteter i Danmark og Norge samt for butikskonceptet og opbygning af nye butikker. Han har mere end 13 års erfaring med at arbejde i krydsfeltet af kommunikation, marketing og PR. Jacob har en baggrund som kommunikationsrådgiver og -konsulent på bureau og var tidligere  ansvarlig for al PR og kommunikation hos Kvik A/S. Han er desuden tidligere marketing manager for møbelproducenten Tvilum.

Kirsten Dinesen

Direktør, Frontpage PR & Kommunikation

Kirsten Dinesen er fagleder for IAA Diploma Omnichannel Marketing. Hun er kendt som direktør for PR- og kommunikationsbureauet, Frontpage, og for dets arbejde med omnichannel kampagner. Kirsten er desuden kendt som forfatter til en lang række artikler og bøger om kommunikation og markedsføring. Hun er cand.phil i litteratur og medier.

Bo Sannung

COO hos Agillic

Bo underviser på cand. merc. studiet og er foredragsholder i  konferencer og uddannelser. Han er tidligere leder af Center of Excellence i SAS, salgs-og marketingchef i PensionDanmark, Key Account Manager og strateg hos Wunderman og Tribal DDB og analytiker i Danske Bank. Bo er uddannet cand.merc. fra CBS og har en executive management uddannelse fra IMD.

Thomas Sofienberg

Fagleder for Digital Excellence, executive director Isobar

Thomas er uddannet cand.mag. i Computer- og Medievidenskab Tower University, London. Han er tidligere CEO for Dwarf, Digital Director hos Dis/play, Account Director hos In2media, Client Service Director hos Creuna, Business Development Manager hos TV3 samt Kommunikations- og Marketingchef hos BilZonen. 

Please reload