Undervisere på Digital Excellence | IAA Uddannelserne

Undervisere på Digital Excellence

Thomas Sofienberg

Executive Director Isobar

Thomas er uddannet cand.mag. i Computer- og Medievidenskab Tower University, London. Han er tidligere CEO for Dwarf, Digital Director hos Dis/play, Account Director hos In2media, Client Service Director hos Creuna, Business Development Manager hos TV3 samt Kommunikations- og Marketingchef hos BilZonen. 

Bo Sannung

COO hos Agillic

Bo underviser på cand. merc. studiet og er foredragsholder i  konferencer og uddannelser. Han er tidligere leder af Center of Excellence i SAS, salgs-og marketingchef i PensionDanmark, Key Account Manager og strateg hos Wunderman og Tribal DDB og analytiker i Danske Bank. Bo er uddannet cand.merc. fra CBS og har en executive management uddannelse fra IMD.

Birgit Winkel

Marketingchef i Magasin

Birgit er tidligere Head of Shops hos online virksomheden Trendsales Aps, Marketingdirektør hos TDC Erhverv, Salgs- og Marketingdirektør hos Citi Group og Business unit manager hos Post Danmark. Hun har ca. arbejdet professionelt med online i 10 år.

Trine Buus

Managing Partner og co-founder Prettysocial Media

Trine er specialist i digitale markedsføringsprocesser og branded content. Med 20 års erfaring fra kommunikations- og reklamebranchen på bureauer som Havas, ad pepper media og senest medstifter af Prettysocial Media er hun veletableret i udvikling og eksvering af digitale marketingstrategier. Tidligere bosat i London og ansvarlig for internationale kunder samt stiftende medlem og Chair of IAB UK Lead Generation Council.Underviser på Københavns Universitet / Film- og Medievidenskab som gæstelærer samt på IAA som underviser på Digital Excellence i sociale medier og content-marketing.

Stine Reesen

Digital Director, Knowit

Stine Reesen har mere end 15 års erfaring med udvikling af digitale projekter og services for både B2B og B2C-virksomheder. Hun er uddannet cand.mag. og certificeret strategisk kommunikationsrådgiver og proceskonsulent. I dag arbejder Stine Reesen som strategisk rådgiver i Knowit koncernen og har tidligere været ti år hos AKQA (DIS/PLAY).

Christian Evendorff

Head of Cadreon, IPG Mediabrands

Christian Evendorff er ansvarlig for Cadreon i Danmark, der opererer inden for Ad Ops, Data Management og Programmatic Marketing for kunder som Salling Group, LEGO og Carlsberg. Han har en fortid som digital account manager i IUM Nordic. Christian Evendorff underviser på IAA Uddannelserne på tredje år i målgrupper og targeting med udgangspunkt i tesen om relevans som omdrejningspunktet for afkast af marketinginvesteringer. 

Andreas Mailand

Head of CRM & Marketing Automation EET Group A/S

Andreas er tidligere Head of Marketing Automation hos Dwarf A/S og har både arbejdet med travel og retail kunder som Norwegian.com, Thon Hotels, Etraveli og Fleggaard  -  CRM-manager, Lauritz.com A/S - Senior marketing konsulent, EDC-gruppen A/S - Frontend og informationsarkitekt, Dwarf A/S, freelancer, udvikler, selvstændig, lydtekniker. Andreas har en HD (Marketing Management).

Thorlak Fink

Creative Technology Director hos Isobar

Thorlak Fink har mere end 12 års erfaring med innovation og udvikling af digitale projekter og services fra bl.a. Magnetix, Isobar, Carat og Designit. Han opererer i spændingsfeltet mellem strategi, teknologi og konceptudvikling og har lavet løsninger til en lang række af de allerstørste virksomheder i Danmark. Thorlak Fink er uddannet Cand. IT i Informationsvidenskab ved Århus universitet og har suppleret med en MA. Design Studies fra CSM London.

Mikkel Christian Larsen

Chief Transformation Officer/CTO Mediacom/GroupM

Mikkel har arbejdet 20 år med marketing og media-rådgivning på tværs af kategorier med særlig interesse for kombinationen af data, økonometri og kreativitet. Han er pt. chef for IAA Danmark og tidligere business partner i Mindshare Danmark og Client Service Director i Data Intelligence.

Joakim Ditlev

Partner Messbar

Joakim har arbejdet med content marketing siden 2008. Udover at være partner i konsulent-virksomheden Messbar er han ejer af Content Marketing DK. Han er desuden medforfatter på Content Marketing Bogen og har skrevet mere end 200 blogindlæg om emnet.

Rikke Clausen

Selvstændig

Rikke har arbejdet i 20 år med digital udvikling, dialogmarkedsføring & omnichannel. Hun har været partner, samt en del af ledergruppen samt bestyrelsen for Magnetix (nu Isobar) – og har været med til at opbygge den succes fra 2008-2018. Pt. arbejder hun i forskellige bestyrelser & advisory boards for bla. Digitale start-ups, DJMX m.fl.

Peter Kargo Bruun

Technical Director hos AKQA Denmark

Peter er Technical Director hos AKQA Denmark og har 15 års erfaring med digitale projekter. Han arbejder i dag med rådgivning og udvikling indenfor mobile platforme. Han har tidligere arbejdet i RelationshusetGekko, Adtomic og Grey Digital.

Claus Andersen

Adm. direktør i mediabureauet phd.

Claus er ekspert i forbrugeradfærd og kommunikationsstrategi. Han er uddannet sociolog og arbejder med at omsætte viden til indsigt. Han har både forfattet artikler og bøger og talt på konferencer overalt i verden. 

Jacob Kildebogaard

Mediedirektør, partner Ambition

Med udgangspunkt i data arbejder Jacob med optimering af virksomheders online tilstedeværelse. Jacob er medstifter af Webjuice.dk, der senere hen fusionerede med to andre virksomheder til Ambition. Han arbejder som trainer og speaker i Google Partner Academy Program og er også manager i Webanalytiker.dk.

Carsten Milek Pahlke

Adm. direktør hos Osuma.dk

Carsten Milek Pahlke er uddannet cand.mag. i medievidenskab og har arbejdet med e-commerce i mere end 10 år. Han er tidligere Head of QXL i Danmark og Norge i Lauritz.com koncernen. Carsten Pahlke har tidligere arbejdet som konsulent på dialogbureauet Responsive.

Tomas Gorrisen

Direktør for Responsive

Tomas er uddannet cand.merc og arbejder til daglig med direct marketing, dialog og kundeloyalitet. Han har tidligere været ansat i DDB gruppen, Topdanmark, Tryg, Lån&Spar samt Nordea og er taler ved marketingkonference DMA (Direct Marketing Association).

Kirsten Dinesen

Direktør, Frontpage PR & Kommunikation

Kirsten Dinesen er fagleder for IAA Diploma Omnichannel Marketing. Hun er kendt som direktør for PR- og kommunikationsbureauet Frontpage og for dets arbejde med omnichannel kampagner. Kirsten er desuden kendt som forfatter til en lang række artikler og bøger om kommunikation og markedsføring. Hun er uddannet cand.phil i litteratur og medier.

Please reload