Referencer | IAA Uddannelserne

    Som tekstforfatter er det ikke nær tilstrækkeligt at koncentrere sig om Cannes, kreative strategier og løsninger. Man skal med op i helikopteren og betragte forretningen holistisk – hertil har IAA uddannelsen været et lærerigt bekendtskab på både det personlige og faglige plan. Og så har det være sjovt – på trods af et højt ambitionsniveau, lange dage og tung viden. Som en ekstra bonus har jeg nu udvidet mit netværk med en række dygtige marketingfolk.

Line Maria Kristoffersen

Tekstforfatter, Sitrus Agency

    IAA uddannelsen har været utrolig inspirerende og berigende. Har det perfekte mix mellem noget jeg kunne tage direkte med hjem og applikere og noget nyt der kunne stimulere mig intellektuelt. Jeg har sat mange af mine oplevelser/personlige erfaringer i system og struktureret dem. Velforberedte og dygtige undervisere.

Vanessa Léon Toft

Marketing, Novo Nordisk Pharmatech A/S

    Jeg arbejder med branding i en kommunikationsafdeling og ønskede et dybere indblik i marketing-disciplinen. IAA giver et godt kig ned i marketinglederens værktøjskasse. Uddannelsen veksler fint mellem teori, værktøjer, praktiske opgaver, inspirerende cases og diskussioner med undervisere og medstuderende. Jeg kom inspireret fra uddannelsen med nye værktøjer og et styrket netværk med ambitiøse marketingfolk.

Henrik Hommelgaard

Brand- og designchef, MT Højgaard A/S

Please reload

    Hurra for en undervisning, der direkte kan omsættes til praksis! Jeg tog for nogle år siden IAA Markedskommunikation – og vendte tilbage og tog IAA Marketing Management. På IAA bliver man præsenteret for en række marketingstrategiske teorier og modeller, som konkretiseres med cases, øvelser og masser af dialog. Kombineret med inspiration fra de andre deltagere og et udvidet netværk er uddannelsen virkelig brugbar i hverdagen.

Lise Villefrance

Senior marketing konsulent, ASE

    IAA Uddannelserne har styrket min viden om praktisk marketingledelse i en digital verden. Jeg tog først Marketing Management uddannelsen og valgte straks at supplere med Digital Strategi. Jeg har fået inspiration og en række nye værktøjer og modeller, som bl.a. gør mig i stand til at understøtte virksomhedens planer om digitalisering. IAA Uddannelserne har givet mig en mere struktureret tilgang til marketing ledelse – herunder organisering og personalehåndtering.

Jes Bjørn Simonsen

Senior Marketing Manager, Danfoss A/S

    IAA Marketing Management uddannelsen har været den helt store øjenåbner for mig, og påvirket mit arbejdsliv på flere niveauer. Jeg er gået fra at tænke marketing som synlighed og kampagner - til i dag at se marketing som en del af virksomhedens samlede forretningsproces, der rammer både top og bundlinje.

Jeg har fået en bredere forretningsforståelse i et strategisk perspektiv. Jeg har fået arbejde på et højere niveau i virksomheden, hvor min hovedopgave på uddannelsen om forretningsplaner var nøglen til at komme højere op i organisationen.

Benedicte Gurewitsch

Brand Manager, Viasat

Please reload