Om os | IAA Uddannelserne

Om os

Internationalt akkrediteret efteruddannelse 

Vi er stolte af vores arv som en professionel efteruddannelser med rødder i den internationale marketingverden. Marketingbranchen har altid har været styret af nye teknologier og forbrugere i konstant forandring. Det gør, at behovet for efteruddannelse er konstant, selv for marketingprofessionelle med et højt uddannelsesniveau. Vi bruger vores dybe forankring i historien som baggrund for at forstå og fortolke nutiden og til hele tiden at sætte marketingprofessionen i et nyt fagligt perspektiv.

 

Vores uddannelser giver deltagerne en opdateret og aktuel efteruddannelse i marketing med anerkendte og professionelle undervisere, der alle selv er aktive i erhvervslivet som specialister. De har dybdegående erfaring og viden fra det specialområde, de underviser i, og de har fingeren på pulsen i branchen.

 

Deltagerne møder i undervisningen nye og aktuelle cases fra virkeligheden, og de får konkrete værktøjer, som de med det samme kan anvende i deres hverdag. Mange studerende oplever, at de gennem undervisningen får helikopteroverblikket over deres virksomheders strategi og taktik, og de får konkrete metoder til at arbejde mere effektivt i deres hverdag.

Vi lægger vægt på, at IAA Uddannelserne ikke er et kursus i f.eks. nye teknologiplatforme som Google Adwords, Facebook, Amazon osv. IAA er en marketingprofessionel efteruddannelse baseret på seneste nye teorier, metoder og modeller, hvor deltagerne får værktøjer, som de konkret kan anvende i hverdagen mange år fremover.

IAA Uddannelserne udspringer af den amerikanske forening International Advertising Association (IAA), som akkrediterer uddannelser i mere end 50 lande. IAA blev stiftet i 1938, og foreningens formål er at fremme ansvarlig markedsføring bl.a gennem udveksling af ideer, erfaring og viden for at øge medlemmernes faglige kompetencer.

 

Siden 1980 har IAA haft et internationalt akkrediteret efteruddannelsesprogram. Akkrediteringen sikrer, at IAA Uddannelserne følger IAAs overordnede formål og kvalitetsniveau. IAA Uddannelserne akkrediteres af IAAs hovedsæde i New York og giver anerkendelse over hele verden. Et "IAA Diploma" er dermed et kompetencebevis, der er anerkendt langt ud over Danmarks grænser.

Donald Nekman stiftede i 1987 IAA Uddannelserne. Hans internationale erfaring og store viden om markedsføring har været med til at sikre det høje faglige niveau. Vi har løbende ændret vores fag efter de nye behov for at forstå og anvende nye teknologier og platforme. IAA Uddannelserne tilbyder en række aktuelle uddannelser, som alle har til formål at efteruddanne marketingprofessionelle og medvirke til løfte niveauet i den danske marketingbranche som helhed.

Læs mere om IAA Uddannelsernes fagledere

Kirsten Dinesen

Kirsten Dinesen er leder af IAA Uddannelserne og fagleder for IAA Diploma Content Management. Hun er kendt som direktør for PR- og kommunikationsbureauet Frontpage og for deres arbejde med omnichannel kampagner. Kirsten Dinesen er også kendt som forfatter til en lang række artikler og bøger om kommunikation og markedsføring. Hun er cand.phil i litteratur og medier.

  • LinkedIn Social Ikon

Birgitte Mabeck

Birgitte Mabeck er leder af IAA Diploma Marketing Management. Hun har mere end 20 års ledelseserfaring med international marketing i virksomheder og organisationer som e.g. Nilfisk, SAP, Thrane og Thrane og Røde Kors. Hun har erfaring med alle aspekter af markedsføring inden for både B-t-B, B-t-C og NGO-verdenen. Hun tog sin uddannelse, MSc. International Marketing, and Economics, i London, og hun deltog på IAA Uddannelserne i 2003. 

  • LinkedIn Social Ikon

Néné La Beet

Néné La Beet er administrator for IAA Uddannelserne og din go-to person for alt praktisk. Desuden står hun for markedsføring af uddannelserne.

Néné er uddannet informationsspecialist og har arbejdet med PR, research og sociale medier i mange forskellige sammenhænge. Hun er ansat i PR-bureauet Frontpage.

  • LinkedIn Social Ikon