E-mail marketing session | IAA Uddannelserne

E-mail marketingsession

Hvad virker lige nu? E-mail duer stadig og bliver mere og mere raffineret til opsamling af leads.

 

Find og fasthold dine kunder med gode nyhedsbreve og brug e-mails til at gøre de nye kunder loyale. Men når alle gør det, hvordan skiller jeg mig så ud? Få en sjov og indsigtsfuld gennemgang af “Hvad virker lige nu?”

 

Du kan google dig til “5 tips”, men de forældes, mens du læser dem. Dine kunder ser sig selv som individualister, og de forandrer sig hele tiden. Hvad klikker de på? Hvor mange mails skal du sende til dem? Er det den samme dag, der er god til at sælge strømper som til at sælge LED-pærer?

 

Duer e-mails også til at få nye kunder?

Hvordan får du øget din åbningsrate? Hvad gør du, når modtageren åbner mailen, men ikke køber noget? Vi fortæller, hvordan du sætter en kampagne op, der fanger læserne med et budskab, der bliver hængende, efter at de har forladt indbakken.

Agenda

08:30
Registrering og morgenkaffe/brød og velkomst

 

9.00
Hvad virker lige nu? E-mail marketing - lige nu.

Hvordan øger du åbningsraten? Hvordan laver du den perfekte landingpage?
Ved fagleder Kirsten Dinesen,  IAA Uddannelserne.

11.00
Afslutning og evt booking af en karriererådgivningssamtale.

Dagens indlæg er en smagsprøve på undervisning på IAA Diploma Digital Omnichannel.

 

Ved udeblivelse uden afbud senest 24 timer før opkræves et gebyr på 750,-.