Den digitale kunderejse | IAA Uddannelserne

Den digitale kunderejse

Når næsten halvdelen af kunderne er rent digitale, er det uheldigt, hvis 42% af virksomhedernes ledelser ikke mener, de kan levere på det.

 

Noget tyder på, at virksomhederne mangler de rette kompetencer og den nødvendige IT-infrastruktur. Mange faktorer skal spille sammen for at opnå den optimale digitale kunderejse.

 

Kom til denne formiddagssession og få konkrete digitale værktøjer med hjem. IAA Uddannelserne tilbyder  2 timers gratis viden mellem 8:30-11.00, hvor du kan få en smagsprøve på, hvad vi tilbyder på vores Digital Excellence-uddannelse.

 

Agenda:

08:30
Registrering og morgenkaffe/brød og velkomst


9.00
Kunden i centrum på den digitale rejse. Du får konkrete arbejdsværktøjer til, hvordan du afdækker kundens digitale rejse og skabe en digital strategi på tværs af alle platforme, som du kan bruge i din marketinghverdag.
Ved Thomas Sofienberg, fagleder Digital Excellence

 

11.00 Afslutning

 

Læs mere om IAA Digital Excellence her.
 

Ved udeblivelse uden afbud senest 24 timer før opkræves et gebyr på 750,-.