Budgetter og battle | IAA Uddannelserne

Budgetter & Battle

Marketing er blevet usynlig - gør noget ved det!

 

Tid: 6. november 2019 kl. 9-11

Sted: IAA Uddannelserne, Kronprinsensgade 2, 2.sal, 1114 København K

 

Parkering og transport: Tog/bus/metro til Nørreport. Parkering altid mulig på Israels Plads. Bemærk, at det ikke er Kronprinsessegade, men Kronprinsensgade.

 

Marketing bliver mere og mere usynlig for din organisation. Re-targeting, filterboble og sociale medier er fantastiske til at ramme de rigtige personer med relevant markedsføring. Men ikke din direktion - eller dine sælgere. 

 

De fleste organisationer akkumulerer mængder af data og bruger måske mange penge på at sætte system i dem, så de kan udnyttes. Men data kan IKKE stå alene.

 

Dette informationsmøde sætter fokus på, hvordan IAA Uddannelserne hjælper dig med at sætte marketingafdelingen på dagsordenen i virksomheden.

 

  • 8.30: Velkommen og croissanter

  • 9.00 Markedsføring er blevet usynlig 

    • Hvordan, hvorfor og hvilke udfordringer giver det de marketingprofessionelle. 

    • Kirsten Dinesen, leder af IAA Uddannelserne

  • 9.30 Årshjulet. Dit redskab til at lede din afdeling

    • Sådan kan du bruge årshjulet til at lede din afdeling og til at få direktionen til at forstå, hvordan marketingafdelingen bidrager til bundlinjen.

    • Birgitte Mabeck, leder af Marketing Management Uddannelsen

  • 10.15 Battle! 

    • Mellem Anne-Mette Højland, CEO og stifter af IDna Group og Bo Sannung, COO hos Agillic

    • Hvad skal der til for at slå igennem med sin markedsføring, internt såvel som eksternt? Er man godt nok klædt på, når man har en masse data på kunderne, eller skal der mere til? Anne-Mette og Bo er ikke helt enige om det spørgsmål, og da det er to meget vidende og indsigtsfulde mennesker, kan vi se frem til en intens og oplysende diskussion.

  • 11.00 Afrunding og spørgerunde​​

    • Mulighed for af aftale individuel karriererådgivning

Birgitte Mabeck (LinkedIn) er en af de få marketingprofessionelle, der har erfaring fra arbejde på ledelsesniveau i globale virksomheder. Hun er desuden leder af IAA Uddannelsernes managementlinje, Marketing Management.

 

Anne-Mette Højland (LinkedIn) er CEO og stifter af IDna Group, som sikrer at virksomheder, organisationer og brands opnår et forretningsmæssigt udbytte af at arbejde med deres identitet – både strategisk og visuelt. Anne-Mette er ansvarlig for alle strategiske identitetsprojekter i IDna Group, og har arbejdet med kunder som NKT, VELUX, Chr. Hansen, Coop, Nestlé, Arla, GoMore og Lagkagehuset.

 

Bo Sannung (LinkedIn) underviser på cand. merc. studiet og er foredragsholder i  konferencer og uddannelser. Han er tidligere leder af Center of Excellence i SAS, salgs-og marketingchef i PensionDanmark, Key Account Manager og strateg hos Wunderman og Tribal DDB og analytiker i Danske Bank. Bo er uddannet cand.merc. fra CBS og har en executive management uddannelse fra IMD.

 

Kirsten Dinesen (LinkedIn) er leder af IAA Uddannelserne og specialist i digital markedsføring. Hun er kendt som fagbogsforfatter og skribent om markedsføring - ud over sit virke som direktør for PR & Kommunikationsbureauet Frontpage.

Photo by Allen Taylor on Unsplash